2016. október 4., kedd

Miben hittem****





Miben hittem?


Jön új esély, közös asztal,
Szemben két szék, s a ház,
Melyben együtt lakunk,
Otthon az összes gyerekkel,
Ki mind saját lányunk lesz,
Saját fiunk***

Azt gondoltam, mód, lehetőség
Kézközelben nevet, azt hittem,
Jók az emberek***
Nem igaz, sajnos, mert törött
Lélekkel mindenki születhet.
Vagy csak az élet bántotta
Meg***

Ez után gondoltam sok régi
Nyárra, őszre, télre, s azokra,
Akik biztos kézzel akartak
Engem elvinni a jövőbe, nem
Voltak betegek, csak türelmetlen
Önmagam akadályozta meg***

Most megnyugodva gondolok
Rájuk, téged meg sajnállak,
Hisz kezedben a holnap
Fészkelt, nem tudtam,
Mennyire semmiféle
Örömmel***

A titok, a hazugság mind csak
Hülyeség, magány az ára, nekem
Minden megmaradt, neked
Mindennek hazugság az ára.
Próbálj visszatérni a két székes
Jövőbe, én hiszem, meggondolod,
Nem rettegve várni az így sötét
Holnapot***



thao







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...