2015. szeptember 16., szerda

Arra gondolok***



Arra gondolok***


*** mi lenne jó, veled, vagy
Nélküled, de nélküled már
Nem lehet, nélküled nem
Lehet***
Ha csak a kinyílt, bátor mosolyt
Látom, már mindent megért,
A régi álarc odavan, hisz aki
Szeret, az boldog, s a boldogság
Nem rejthető. Fontos, mint a
Levegő***
Ölelésed mámoros, tenyeredben
Nyugszik az én nyugalmam.
Önző vagyok, más senki nem
Érdekel, hiszen az én utam a
Rövidebb, s azon veled megyek,
Csak veled***
Illatodba beleveszve, szédülten
A szeretet melegétől, mert a
Szerelem bamba jószág, te se
Tudod, én sem akarnám, de
A kívánság él bennünk, lánggal,
Erős, forró akarással***

Nem nagy idő, addig legyél,
Aztán megyek, de a fele szíved
Úgyis meghal velem, s mi már
Egy fél? Valamire jó, de nem lesz
Több simogatás, meghal a szó***

Ahogy én szeretlek, nem láng.
Parázs, melynél bizton melegedni,
Nem elégni kell, kinyílnak 
Titkos ajtók a szívben, az
Értelemben, s rájössz, amit
Most már én is tudok: élni
Mennyire jó!




thao



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...