2015. január 2., péntek

A legjobb dolog***





A legjobb dolog ***


***az életemben, ami történhetett
Velem, az az, hogy te történtél
Nekem. Végig gondoltam minden
Örömem, s mégis eldöntöttem,
Te voltál az nekem***

A dolog kedves pikantériája,  hogy
Látni szemtől szembe, sose láttalak.
De beszéltünk és sok – sok képet
Küldtünk, s a gép majd leégett,
Annyira örültünk, s megígérted,
Eljössz.

Nem voltál szabad, s ígéreted csak
Be nem váltott ajándék cetli maradt.
Megértettem és nem beszéltünk többet.
Töröltem a címed, s a nagy sokára
Ide ért zokogó levél bevallotta:
A minden voltam, de ez annyit
Mégsem ér. Mindenbe belerúgni.
Megértettelek.

Sokszor felidézem a pirkadatig tartó
Beszélgetéseket. Mindenről meséltem,
Amit én szeretek – s neked valahogyan
Még nem jutott el, pont az az üzenet.
Hálás voltál érte, beteg is lettél, nagyon.
Magas lázzal, kiszáradt ajkakkal, lefogyva,
Összeszorított fogakkal mondtál saját
Magadnak nemet.

Nekem nem fájt, csak a jobbik oldalát
Néztem – kaptam egy csodás valamit,
Ami tényleg az enyém, egészen, s bár
Elmosódott már rég a nagy láz, hogyha
Arra az időre gondolok – megköszönöm
A csodás technikának, hogy nekem
Elhozott***


thao







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...