2014. december 7., vasárnap

Mit ér a hangom***


Mit ér a hangom***


*** egyedül a szélben, mit ér,
Ha kiáltásom hozzád el nem ér?
Mit ér, ha állok egyedül a járdán,
S te nem vagy ott, hogy tovább
Elvigyél ***

Megoldottam az életben mindent.
Csodálkozom, hogy hogyan értem el?
S most elfogyott belőlem a rettentő
Erő, s várom, hogy karom te emeld.

Nem kell támogatni, attól ne félj,
Hisz csordultig telt szívem tovább
Taszít még, higgy nekem, erősebb
Veled vagyok, s bátrabb, a régi
Magam biztat, küzd és hív***

Erőm az lesz, de jobb lenne veled.
Mert két erő az tovább elrepít.
Maradj nekem az oltalom, az oltár.
S hitem bástyája erős lesz, ne félj!


thao









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...