2014. november 19., szerda

PLASTIC JESUS






PLASTIC JESUS



MAMA ELMENT, NINCSEN TOVÁBB
NEM KEGYELMEZETT A HALÁL,
MOSTANTÓL MÁR MAGAM VAGYOK
ÉN.
A BÖRTÖNT ÉN BIZ SOSEM BÁNTAM,
CSAK AKKOR FÁJT, MIKOR A MAMÁT
UTOLJÁRA LÁTHATTAM MÉG
ÉN.
NEM MARADT, CSAK A RIDEG DRÓT,
A BÜNTETŐ, KEMÉNY FIÚK, KIK
SZÓRAKOZNAK SZENVEDÉSEMEN.
DE
MOSOLYT KAPNAK, MEGŐRÜLNEK,
MAGAM AZÉRT SEM ADOM MEG.
LÁSSUK, FIÚK KI BÍRJA TOVÁBB?

ELVETTÉK MÁR A KOCSIMAT, BENNE
KIS MŰ – JÉZUSOMAT, TUDOM,
MŰANYAG NEM VÉD MEG SOHA.
ÜRES BELSEJE SZEGÉNYNEK,
AZ IGAZITÓL MESSZE TÉVEDT,
HA KÁROMKODOK, MEG SE HALLJA
Ő.




HISZEM, VAN FENN JÓ MENNYORSZÁG.
ANYÁM MÁR HELYET IS TALÁLT, OTT
NÉZ LE A BÖRTÖNBE ÉNRÁM. TALÁN
MÁR NEM FÁJ ANNYIRA, JÓ, HOGY
ELMENTÉL MÁR, MAMA, TÉGED
TÖBBÉ SEMMI, SOSE BÁNT.

IDELENN NEM IGAZ SEMMI, PLASZTIK
JÉZUS, MOST SEGÍTS KI, EGYSZER ÉN IS
MEGMUTATOM, FÁJ***
FÁJ, HOGY ELMENT MÁR A MAMA, NINCS
AKI MOST RÁM GONDOLNA, SZŰZ MÁRIA
IS MŰANYAG CSUPÁN.

MAMA ELMENT, NINCSEN TOVÁBB
NEM KEGYELMEZETT A HALÁL,
MOSTANTÓL MÁR MAGAM VAGYOK
ÉN.

A BÖRTÖNT ÉN BIZ SOSEM BÁNTAM,
CSAK AKKOR FÁJT, MIKOR A MAMÁT
UTOLJÁRA LÁTHATTAM MÉG
ÉN.

                              *


PLASZTIK JÉZUS, SZŰZ MÁRIA
AZ ÚTON NEM VÉDENEK SOHA,
ÜRES, ÖNTÖTT MŰANYAG AZ
EGÉSZ.


LEJTMENET, VAGY KÁROMKODÁS,
KARAMBOL, VAGY HANGOS SÍRÁS,
PLASZTIK JÉZUS, TE NE VIGYÁZZ
RÁM.


thao




(A„BILINCS ÉS MOSOLY” – BÓL
PAUL NEWMAN DALA NYOMÁN.

TÚL RÖVID A ZENE, EZÉRT KÉTSZER 
KELL MEGINDÍTANI, HOGY A DALSZÖVEG
KÖVETHETŐ LEGYEN.)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...