2014. november 30., vasárnap

Mondd***



Mondd, nem akarsz?



Csak úgy velem jönni,
Hinni, ahogy én hiszek.
Mélyen, tisztán, könnyesen,
Nevetve, mert én, azt hiszem
Nem sokáig leszek***
Nem akarod átélni, milyen,
Amikor mellettem süt a nap?
Amikor cinkét fog az orrunk.
Amikor forralt bor párája az
Ünneplő utcán, cimpán simogat?

Nekem csak az hiányzik, hogy
Megtudd, én tényleg jó vagyok.
Öleljen át lelkem tisztasága.
Mielőtt a misztikus galaxis
Felszippant, s te csak állsz, hogy
Egyszerre – csak úgy nem vagyok?

Ugye, nem akarsz szegényebb lenni?
Élményt akarsz, mely csak velem
Létezik, kicsorduló könnyed, meleg
Kacagásod, levegőd, mely teltebb,
Ha én is ott vagyok?

Meggyúlt már az első gyertya,
Ez szép, de sajnos telik az idő.
Sétákat akarok, éjszakai fényt, sokat.
S mivel tényleg megérdemlem, csak
Egy kedves kezet, mely arcon
Simogat***


thao







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...