2014. november 18., kedd

Add nekem az utolsó***




Add nekem az utolsó táncot***


*** kérlek, annyit táncoltunk már
Együtt, a hosszú évek alatt, s az
Utolsó, hidd el, nekem jár***
Utána pakol a zenekar, oszlik
A felhevült tömeg, mindenki
Átfogja pihegő párja vállát.
Odaadnád ezt a búcsút másnak?
Engednéd, hogy elvigyen egy
Idegen? Látod, ezt nem hiszem!

A felhevült, nagyszerű este után
Csak velem esne jól a csendes
Ballagás, hazafelé, az éjszakában.
Félszavakkal említenénk minden
Csodás táncot, amikor öleltél, és
A zene ritmusára forogva, vagy
Lépegetve annyi mindenre
Gondoltunk, annyi jóra, további
Ölelésre, el nem suttogott, de
Nagyon is kigondolt szóra***

Te is tudod, a tánc maga a szerelem.
Az ölelés előszobája, hogy utána ne
Lehessen semmi lehetetlen***
Megtanuljuk, hogyan érzi egymást
A két test, s ha minden jó, az akkor
Nagyon, nagyon, nagyon jó***

De ezt az utolsót tartsd meg nekem,
Mert rémes volna a parketton
Egyedül, lógó karokkal maradni,
S azzal elmenni – aki vissza többé
Sose hoz***

Tudod – én szeretnék még
Táncolni***
Ha te is
Akarod***




thao



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...