2014. június 9., hétfő

Ma is rád gondoltam***






Ma is rád gondoltam***


*** amikor a képek közt
Kutakodtam, megfogott
Egy szín, egy hangulat,
Egy forma, egy hely
Varázsa, s álmodni
Kezdtem***

Maldív szigetek, hisz oly
Lehetetlen, de elképzeltem,
Amint két koktélos pohárral
A kezünkben leülünk a sós
Vízbe lógatva a lábunk, s
Csak az estére várunk.
Akkor sós szelek fújnak,
De csak éppen, annyira
Kellemes a meleg, hogy
Zárt térre szükség sincsen.
Amikor az ég már sötétkékre
Vált, behajtjuk a lebbenő
Függönyök habkönnyű
Szárnyát, s meztelen
Testünket átfésüli a szél.

Ölelésünket a sziget istenei
Vigyázzák, a gyolcsok úgy
Burkolnak minket, vagy
Selymek, ki tudja, miből
Vetették szorgos kezek,
Mitől lett olyan mesebeli
Ez az ágy***
A szerelem csodájából
Eszmélve megmártózunk
A csoda, zöld, tiszta vízben.

Átölelve egymást, lenge
Selymekkel takarózunk,
Én illatodat mélyen a
Szívem mellé szívom.
Csak a lelkem mond
Nehéz pilládnak jó
Éjszakát***

Mesés, Maldív álmok,
Kísérjetek el minket
A maradék életünkön
Át***



thao



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...