2014. január 19., vasárnap

Átléptük a kilencezret






Átléptük a kilencezret


2012 augusztusában, nagy nyomás alól már jó két hónapja felszabadulva (mintha víz alá kényszerített fejemet hirtelen fölengedték volna) – belekezdtem, hogy tíz év munkáját új köntösbe öltöztessem. 2014. 01.19.-én látom, hogy az olvasottság túlhaladta a kilencezret.

Ezt meg kell ünnepelni – gondoltam – és új otthonomban és új életemben nekifogtam ennek az emlékező cikknek. Mostanában nem késztet rohangálásra a múzsa. A rengeteg dolog, az elmúlt évek nehézségei most visszaütnek. Fizikailag kifejezetten gyenge vagyok. Ha így teljesítek a szorongatott időkben – bizony – nem sokra haladok. Segítség nem volt. Azt hittem, mindent kibírok.
Csakhogy – a fagyi visszanyal. Már amikor az otthonomat újítottuk fel (hiszen ez a véglegesség igényével készült, innen már csak a temető jön), már akkor látszott, mekkora összefogás kell. Nagyon sok segítséget kaptam. Most készen van minden, de a gondolatok csak ritkán találnak meg. Ennek oka lehet az állandó fizikai fájdalom. Valószínűleg a túlhajszoltság miatt történt, de az utolsó fél évben négyszer estem teljes testsúlyommal az egyik térdemre. Mindig ugyanarra. Látta orvos. Adott rá három injekciót (sportolók, táncosok kapják).Nem segít. 

Most az impulzusok a látványból merítődnek.Sok filmet nézek. Nagyon hasznos ténykedés. Később biztosan tudok majd belőlük temérdek hasznosat beleépíteni a dolgaimba.Most még nem sietek. Megírtam már, hogy időt kérek. Így is látom, hogy a világ minden sarkából fölkeresik a lapot. Szemezgetnek. Hozzászoktak. Kínától USA – ig, Orosz Föderációtól Kanadán át egész Európa, sőt Panama is ott van a szerkesztői felületen, amit csak én látok.

Megköszönve a kilencezer olvasás túlhaladását – csak ígérni tudom, hogy kimegy belőlem ez a mérhetetlen fáradt maznaság.
A régi idők hatalmas tempója nem fog visszatérni, azt már érzem, de egy kiegyensúlyozott tempóban talán tudok majd egyenletesen teljesíteni. Most csak köszönetet szeretnék mondani a megtisztelő érdeklődésért – mindenkinek, aki a földkerekségen figyelemre méltatott.




thao











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...