2013. december 2., hétfő

KÖSZÖNÖM!





KEDVES ÉS SZERETETT LÁTOGATÓIM!


A SZERKESZTŐI OLDALON CSAK ÉN LÁTOM, KI MINDENKI JÁR OLVASNI A LAPRA!
NAGYON MEGHATÓ, HOGY A VILÁG SZINTE MINDEN ORSZÁGÁBÓL JÖNNEK A SZAVAIM UTÁN!

ELNÉZÉST KELL KÉRNEM. NEM HANYAGOLTAM EL SZERETETT LAPOMAT, DE KÖLTÖZTEM ÉS GYAKORLATILAG SZÁLANKÉNT ÁTVÁLOGATTAM AZ ÉLETEMET.
MINDENT SIKERÜLT ELHOZNI, AMINEK SZÁMOMRA ÉRTÉKE VAN. A BÚTOROK, AZ EGYÉB HASZNÁLATI TÁRGYAK MIND ÚJAK ÉS NAGYON JÓ ITT NEKEM.

EMIATT AZ ESEMÉNY MIATT NEM TUDTAM ÍRNI EGY IDEIG. GÉPEM FELÚJÍTVA,
SZÁMÍTÓGÉPES SAROK KÜLÖN KIEMELT HELYEN. MINDEN RENDBEN - HA JÖN AZ A BIZONYOS IHLET, VÉGRE ÍRNI FOGOK. SOKAT, OKOSAT, SZÉPET.

BOLDOGAN ÉS MEGHATOTTAN KÖSZÖNÖM AZ ÉRDEKLŐDÉST!
SEM EGY ELFELEJTETT SÍRT, SEM EGY CSODÁLATOS EMBERT,
AKI VÉGTAGOK NÉLKÜL IS TELJES ÉLETET ÉL - NEM FOGOK 
KIHAGYNI - TOVÁBBRA SEM. LEREAGÁLOM A MINKET KÖRÜL
ÖLELŐ VILÁG MINDEN TUDOMÁSOMRA JUTÓ ESEMÉNYÉT!
ÍGÉREM!


SZERETETTEL:


thao





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...