2013. augusztus 5., hétfő

Beletörődtem..





Beletörődtem…


…azt hittem vége már, fejem
fölött holló, hátam mögött
másik sötét madár, nem láttam
ajtót, mely nekem nyílik, nem
simogatott szellő, mely a szerelem
cinkos üzenetéről árulkodik..

Most valami – talán – elindult az
égben, a felhők, az Isten közelében.
Még nem hiszem, még nem merem,
de már úgy várok rád, mintha ismernélek,
mintha kezed érintése régen rokon lenne,
velem***

Csak óvatos vagyok, nincs kedvem újra
fájni, nincs kedvem valakire hiába, csak
hiába várni…

Légy az, akinek mondtad magad, megígérem,
rajtam nem múlik, veled leszek minden szép,
minden zaklatott, minden édes pillanatban,
ha a bús felhők is engedik***



thao



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...