2013. április 28., vasárnap

Jegyzet az olvasóknak





Kedves és nagyra becsült olvasóim!


Az elmúlt év augusztusában találtam rá erre a kiváló sablonra.
Akkor úgy határoztam - tíz év munkáját kiválogatom és "ráncba
szedem".

Nagyon jó ötletnek bizonyult. Eddig majd hatezer olvasó tekintette meg a világ szinte minden tájáról. A vezérlőbe csak én tudok jelszóval bejutni - onnan látom az aprólékos részletességgel feltárt
adatokat. Még térképem is van, amin zölddel be van satírozva az
adott ország, ahonnan épp olvastak. Ahol többen, ott a satírozás is 
sötétebb zöld. Nagyon boldoggá tesz minden adat.

Mivel egy élet munkájáról van szó, a kezdeti tempót nem vagyok képes produkálni. Értelemszerű. Egyszerre igyekeztem föltenni, új ruhába öltöztetni verset, prózát. Amikor a kiválasztottak fölkerültek, akkor már csak az adott nap - hét - hónap dolgai
kerülnek a lapra. Mostanában nem nagyon látogat a múzsa - de ilyen "csend idő" minden alkotó életében előfordul.

Annyit még hadd tegyek hozzá:- egész életem a betűk és hangjegyek bűvöletben telt. Hivatásom a könyvtár, illetve a fordítás, de alapfokú zeneoktatásra is képesítve vagyok.
Ez utóbbi - bár Németországban nagy sikerrel vittem zeneóvodát - 
nos, nem a kedvencem. A tanítás nagyon sokat kivesz belőlem.
Nem nekem való. De emlékeimben megtartom. Ez azért érdekes, mert három gyermekem nevelése életem legnapfényesebb kora
volt.

Mindig olvastam, ma is tájékozódom, de a fő terület az általam leírott betű irányába tolódott. Sok harcom után (nagybetegek évekig tartó ápolása, középső fiam tragikus elvesztése - mind gátoltak és erősítettek egyben). A most, legutóbb közzétett Nick Vujicic történet abban tett biztossá: - Ami nem pusztít el, az megerősít!  - 

Még egy hatalmas élményforrás ki ne maradjon:- a filmek!!!
Mindig mozirajongó voltam, mostanra itthon halmoztam fel
mindazt, amiből építkezni tudok. Van olyan filmem, amit ötvenszer láttam, de még mindig találok benne csomó mindent, ha beteszem a DVD lemezt.

Kívánok sok szép percet a web - oldalaimon, köszönöm az eddigi látogatásokat és kérem a türelmet. Az eddigi tempót nem fogom tudni produkálni - de még sok új ötlet, érzés, írnivaló van raktáron.
Fejben, szívben, egyaránt. 

Reméljük együtt - elő is fognak kerülni - ide az olvasó elé.
Mindenkit továbbra is nagy szeretettel várok és az eddig 
tanúsított érdeklődés valósággal lenyűgöz!

Szeretettel:

thao





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...