2013. április 8., hétfő

Heureuse




Heureuse


Nehéz, nehéz, hogyan
Mondjam el?
Nehéz, nehéz, mért
Magyarázzam el?

Mennyi mindent hittem bele,
Mennyit álmodtam én vele,
Hogyan jön el, mi ez? Érzés!
Mely telít, mint víz a kutat,
Mint itató szomjas lovat.
Mitől lélek kapja rég várt,
Kicsike, ostoba szárnyát…
Varázsol körém világot,
S talán esőben sem ázok…

Nehéz, nehéz, hogyan
Mondjam el?
Nehéz, nehéz, mért
Magyarázzam el?

Hozzád tartozni
Merészség.
Ezt elvetni-
Esztelenség!

Ez valami furcsaság…
Segíts nekem! Hogy hívják?
Segíts most megértenem…
Bármi az, én elhiszem.

Neked, hiszem,
Neked, hiszem…


(Hommage ’a  Edith Piaf)


thao




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...