2013. február 4., hétfő

Úgy simulsz rám





Úgy simulsz rám …


…nyugodt, bájos örömmel,
mint ki hazatért, otthonunk
ez az egy otthon, a test, a nő,
a férfi, egymásnak csak mi
válaszolunk,
szeretlek…

megkönnyebbültem sok kétség
után, mely egytől egyig fölösleg,
mérték a szerelem, a hovatartozás…
tudom, dolgod ezer, de biztosabb
már a lépted, karod több erőt
kapott, a pár év nekünk nem
kétséget, súlyos bizonyságot
hozott…

meg tudlak várni, holott sok idő,
de lépted nyomát nincs az a hó,
eső, mi elmosná, hisz közös
otthonunkba újra léped őket…
örökre ígérted nekem magad,
s én híven hiszem a teljes
mindenséget…


thao

(Te voltál az én utam.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...