2013. január 12., szombat

Hogyan kell






Hogyan kell…


…úgy tenni, mintha minden
Rendben volna, mintha már
Csak kis idő kellene, s a dolgaink
Mind rendbe jöttek volna…

Ha én marionettes volnék,
A bábukkal mindig rendesen
Bánnék, a madzagot úgy mozgatnám,
Hogy érezzem, ők is úgy akarják, s a
Szabadságuk végtelen fényében én
Kárt soha nem tennék, nem akarnám…

A mozgó bábuk elmondanák helyettem,
Miért oly árva most a szívem, miért fáj
Minden rajtam, mert rábólintottam, amire
Nem akartam… Nálam jobb cirkuszos sosem
Lenne, mert mindig tudnék tapaszt a sebekre,
S a lelkekre finom bánat – port fújnék s a beteg
Színészeimet eldajkálnám, mint szerető anyjuk,
Hajdanán, rég, s megköszönném nekik a mesét,
Mit helyettem tehetségük eljátszott sokkal jobban…


Szerettelek, pedig nem akartam,
Tanúm az úr, mennyire nem
Akartam…


thao



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...