2013. január 11., péntek

Én minden***





Én minden könnyet…


…letöröltem, minden szepegő
sebet bekötöztem, véresre
hajtottam magamat, de hiába,
ha a gonosz indulat az emlékek
sorába, durva, nagy lábbal jól…
belekap…


el akarván taposni az IGAZAT,
ki akarván törölni a JÓT,
rólad hamis bizonyítványt
gyártva, mindent, mit tettél
tönkre vág, leszól, beletép,
szétkarmol…


én tudom, mi volt az igazság,
én voltam ott, meg azok, akik
a testemből egy darabként
éltek a világban, mocskos
szájú, ártó aljadék elmehet
immár bús magányába…


rontó szándékra nincs bocsánat,
vesszen el, ki durván, tudatlan
a szent múltba belegyalogol,
tudatlan hazugsága nem nyer
megbocsájtást, ilyenkor remélem
van odafönn egy katlan -
valahol…




thao




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...