2013. január 10., csütörtök

Csak egy becsületes





Csak egy becsületes…


…száraz vallomás kellett volna:
Ez vagyok, nem több, nem kevesebb.
Elfogadsz engem csendes társadul, kit
A tények miatt oldalamon ebben az
Életben már soha, senki nem láthat.
Téged tartogatlak a gyertyafényű,
Halovány szobának, hol miénk tér és
Élet, hová senki minket nem követhet.
Akárhogy nézzük, mindennek megvan
Színe és visszája. Ki dönti el, hogy mi
A kint és mi a bent…
Álságos szavakkal nem létező holnapot
Ígérni, melyben helyed biztos, mint a
Zsoltároskönyv a néni ágya mellett,
Benne préselt rozmaringszál, hogy
Vasárnap az úrnak, kis imádság,
Illatozzál…
Nem ígérek, nem, mert adok - kapok,
Nem, mert irigy, s gonosz vagyok, nem.
Számításon éles szemmel látok át, érzem
Súlytalan személyed számító gondolatát,
Ha veszve minden – én biztos vagyok,
Tévedtél, nagyon…
Én tudom, hogy énrám várnak, hogy
Életemben része van még egy szebb
Folytatásnak, hol nem kennek és nem
Mázolnak, ahol súlya van a szónak,
Az igaznak…
Isten, vagy bárki legyen veled, mert
Mivel nem érdemelted, bizton hiheted:
Én - nem leszek…


thao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...