2012. december 14., péntek

Nem értem





Nem értem…


talán nem is akarom,
hogyan kúszik be a
köszöbön a fájdalom.
Szétszórja spóráit,
Mint egy mérges gomba.
Nem nézek vissza,
Nem nézek vissza…

Nem értem, ami tökéletes,
Miért hullik darabokra?
Miért kell cserepet söpörni
Sírva, mikor nemrég
Egész, mázas edényből
Folyt a méz, hirdetve,
Minden örök…

Nem szállok perbe a
Lehetetlent híjva, de
Nem is ülök be a
Bánatos sarokba.
Megrázom magam,
Felállok, hiszen lejöttem a
Fáról – úgy modják,
már rég…
Egy időre elfelejtek
Mázas köcsögöt,
Benne mézet…
Megértem, 
Beépítem
Emlékeimbe,
Mint kerek,
Egészet…


thao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Most mondom el***

Most mondom el neked… … mert később nem lesz már kedvem, mert később tán elfogy a merszem, s marad minden kimondatlanul… mo...